CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, February 9, 2011

Anniversary !!

Bismillahh ..

Assalammualaikum and helooo u all :)) haiihhh . sebenarnye takde bende penting pon yg nak aku coretkan pada warkah kali ini [ cewahhh ! ] hanya , cerita hati yang ingin aku khabarkan di sini agar mnjadi kenangan buat diri ku . * adoyyaaiii ! ape la yg aku dok merapu malam malam ni kan ? haihhhh !



sebenarnya ,  aku nak bagi taw hari ini anniversary aku , sempena dua bulan aku mnjadi petani anggur yg terhormat . yess ! hari hari yang telah berlalu itu sangat mnyeronokkannn . sangat sangatttttt okeh . huh ! [ seronok la sangattttt ]

taw tak hari hari aku buat bende yang same jek semenjak dua bulan yang la .

first bila bangun pagi . cuci muke , gosok gigi . tapi tak mandi dulu . hahaha :)
second aku akan cari pintu dapur . nak buat ape ? nak kemas pinggan mangkok leee . tu pon tak taw lagi .
third aku akan cari penyapu untuk sapu seluruh lantai rumah aku . rumah aku tu bukan kecit kecit rumah nak disapu . aduhhh ! lenguh kejap tangan .. hahaha
fourth sambil mesin basuh berputar [ naseb bek mesin basuh automatik punye , tekan jeee ] aku akan mengemop pulak . mop sampai bersihhhhhh ! [ akak aku cakap ]
fifth ape lagi . mesin da stop . pegi la sidai baju pulakkkk . tu pon tak reti reti lagik . huhh !!
next next and next aku akan mandi , sarapan , lipat baju siket siket , pastu baru bolehhh menonton tb . tapi aku jarang tengok tb lately . ape lagi ber fesbukkkinggg laaa . haahaha
aku sebanarnye malas nak dok dapur taw . tapi mak aku sorang sorang kan . tolong la jugakk . then , makan tghari aku hidang , aku cuci , aku kemaskan . sume akuuuuu !! aku pandang mak aku . mak aku kate "abestu sape nak buat lagi ? da ko la satu satunye anak dare yg tinggal kat rumah ni ..." ah !! sedihhnyee aku ::(((
[ pape pon aku ikhlas buat sume tu okeh ] heheehe~

kemudian , petang la satu satunye wktu aku yang freee . free la sangat kannn . pas da beres sume , aku akan bukak lappy , layan korea lagi bagus . hahahaha . layan sampai lebam . eh tak la . layan sampai da nak senje . errrkkk ! [ wktu smbyg tak tinggal okeh ] .. tak layan korea pon , kadng kadang aku tidoooo . sape yang ade call aku banyak banyak kali tyme petang aku tak angkat tu , sory derr . aku tidoo . kalau bangun je tgk missed call menimbun nimbun . sape sape je call aku . tak kenal pon ade . ahahaha

malammm , hmmm . aku tak ngadap lappy . aku jage anak buah aku yg comel kiut miut tuu . Nurin Aqilah yang tomeyy tu la . ssebab mama dia nak ajar abang dia si Muiz tu bace buku and sebagainye . so , aku jadik penjage dia kejap . sampai ayah diorang balik . and diorang balik rumah diorang .. after that , aku akan sambung berfesbukkiinggg sampai malam . dah pukul 12 je . aku akan tutup lampu and tido [ da solat da sebelum tidooo ]



okeh laaa . itu sahja untuk berita hari ini . hahahaha . apee . itulah cerita aku hari hari sejak dua bulan yang lalu . bosan kannnn  ? kannnn ? kannn ? memang bosannnn . pape jela . aku da tak taw nak cakp ape dgn kehidupan aku skrg ni . mmg bosan la . berat badan pon naek mendadakkk nihhh !! huh !

p/s : terima kasih :)

No comments:

Post a Comment