CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, February 3, 2011

Selamat bernikah !

Bismillahhh ..

Assalammualaikum semua . :) sehat tak niy ? haihhh ! aku ni hari hari bnde yang same jek . hahahah . pape jela . aku kontang idea nih .

btw , aku cume nak ucap selamat bernikahh kepada MOHD SANUSI & NURUL ATIKA :) selamatttt yeeee ! HAHAHA ! eh , pesal aku gelak [ gelak nakal ] bhahahaha . opsss ! gurau jekkk . hehehe [ peace *senyum sengih ]

majlis nikahnye esok derr . ecececehhh ! aku yang pakaikan dia inai tady . wakakakaka . lantak kau la . asalkan ade inai kat jari u . walaweyyy ! hahaha

ape lagik nak cakap ek ? aduhh ! penat ni .. yes ! semua tengah sibuk iron baju seluar dalam and sebagainye . wakakakaka . kami sedondon . warne purple okeh . aku ulang .purple .[ knp ngan warne tuh ? hahaha . xde pape . saje jeh :) ]

dari tadi aku ni merepek jeh kan ? ahhh ! suke haty la . suda lah kau . aku nak tido . kaki lenguh giler . aku pon tak tahu knp . tgn buat keje kaki yg lenguh . wakakakaka :)

p/s : nikah kat teluk intan taw . nak join meyh ikut saya okeh :)

No comments:

Post a Comment