CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, February 5, 2011

majlis nikah uchee . . .

Bismillahh ..

Assalammualaikum semua ... :) semalam abang saya nikah . dengan sekali lafaz sahaja mereka telah sah menjadi suami isteri . maka , telah bertambahlah tanggungjawab mereka sebagai suami isteri . doa saya sbgai adek mereka semoga kekal hingga ke syurga . aminn , Ya Rabb !

perjalanan yang jauh dan sangat memenatkan . saya cume sempat upload sikit je dulu . ni pic dari camera kakak saya . insyaAllah ade mase lagi akan saya upload gambar mereka lagi dari DSLR abang saya . :))

gambar yang macam hape hape ntah aku amek nih . hehehe . :p









nikah je dulu nih . majlisnye lambat lagi sayang :) 4/6 nanty . lambat ? hmmm . entahh la . ni tarikh yg diberi oleh budak dua orang ni . suke hati ko la budak . asalkan korang bahagia .

p/s : Selamat ye abangku :) hai takde la orang bukak lampu , bukak langsir , bukak tingkap , tarik selimut  aku subuh subuh nak suruh aku bangun . hehe :) btw , semoga berbahagia selalu . lolz ! :))

2 comments: