CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, September 12, 2011

Ayah :)

Assalammualaikum :)

Hai I'm here ! lol ! kau pikir kau artis . nak bagi tahu kau ade kat sini . bajet ade orang bace blog kau pulakkk . huhhu

Happy Birthday , Ayah ! I love you so much , much , much and muchhhh ! 

#my daddy , I love Him :)

Semoga diberkati oleh Allah dengan umur yang di beri . bermanfaat hendaknya .
Semoga hidupmu sentiasa dalam lindungan Yang Maha Esa .
Semoga hari hari yang dilalui dihadapi dengan penuh ketabahan dalam mendepani sikap KAMI anakmu ini .
Semoga dimurahkan rezeki oleh Allah dengan berkat-Nya .
Semoga dan semoga ceria selalu . #peace

Hari ni kami sekeluarga buat jamuan makan di rumah . yeah ! freaking tired baby ! 
baru je selesai berkemas kemas pinggan mangkuk and sewaktu dengannya . penat gilak ! kalau ade orang nak massage badan aku memang aku tadah jelaa . tu pon kalau ade lahhh ! huhuhu . ohh lupe . majlis ni di buat sempena Hari lahir KAMI ? who ? 
Hafizzudin : 10/9
Ayah : 11/9
Afiq : 15/9
Dayah a.k.a Aku : 24/9 
sambut ramai ramai . best tuhhh ! hahaha 

Pasal pic yang kononnya nak aku snap banyak banyak atas permintaan kak ipar aku tu , entah ke laut jeee . kamera kemana , gambar ke mana . Mak buat sorang sorang . sian kan ? so , aku tolong lah ape yang patut . tak dapat den nolong nya . maybe abg long ade snap beberapa pic kot . entah la , tak dapat aku pastikan . nak bukak kamera pon rase malas dah . sebab dah bersedia nak ke Alam mimpi ni . huhuuu

okeylah . tu je kot yang nak aku merepekkan malam ni . Btw , HAPPY BIRTHDAY , AYAH ! ...again :)


No comments:

Post a Comment