CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, September 9, 2011

Penyakit



Dah dua hari aku begini . berkurung dalam bilik . pagi petang siang malam . bermakna dah dua hari aku tak bercakap . cuma bercakap dengan anak buah aku jee . entah kenapa , kali ni aku sangat sangat terasa . terasa dengan siapa ? hmmm . biarlah aku je yg tahu . bila pikirkan pasal tu , tak pasal pasal airmata jatuh . sedih sangat la tu . hmmmm . dah lama aku tak macam ni . dulu nasihat kat hati sendiri supaya jangan terlalu sensitif or terasa sebab nanti jiwa aku yang merana . sekarang , terjadi lagi . hmmm . 

sekarang aku dingin dengan semua orang . bercakap ngan aku macam bercakap ngan tunggul . sebab aku tak bagi respon . entah laa . orang kalau hati tengah sakit memang buat macam ni ke ? 

#memang tak memahami lagi sikap sendiri yang satu ni .

hari ni okey dah kot . aku tak berkurung dalam bilik tapi takde suara lagi yang keluar . hmmm =__="





No comments:

Post a Comment