CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, September 22, 2011

Barangkali

Mungkin Allah berikan rasa 'sakit' ini untuk aku kembali kepadaNya .
Dia mahukan aku mengingatiNya kembali .
Setiap saat dan ketika .
Dalam segala amal dan ibadah yang aku lakukan .
Barangkali mengingatkan aku yang telah beransur ansur pergi cuba melupakanNya .
Mungkin .
Kita tidak tahu . 
Allah tahu segala yang di rancang .
Baik dan buruknya pada kami pasti ade hikmah terindah yang cuba Dia berikan . 
SubhanAllah .
Aku alpa seketika .
Dia mengingatkan aku kembali dengan amarannya .
Terima Kasih Allah !
Aku redha dengan seikhlas hati terhadap ape yang kau berikan ini .
Pasti ade hikmah tersembunyi yang tidak hambaMu ini ketahui . 
Semoga hatiku tetap bersamaMu , Allah ! Allah !

# ikhlaskan hatimu wahai HIDAYAH :) ade pelangi yang akan muncul kelak :)




No comments:

Post a Comment