CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, October 25, 2011

Hijrah

Aku cuba sedaya upaya
Cuba untuk menjadi lebih baik
Cuba dan terus mencuba
Dalam mencuba , aku lupa yang aku sedang mencuba
Aku tersasar ... jauh .....
Seketika ....
Aku kembali semula ke niat sebenar selepas tersedar
Aku cuba dan cuba lagi 
Segala yang lain tidak aku endahkan 
Matlamat aku cuma satu 
Apa yang telah aku niatkan ini .

Ya Allah , aku mahu dan tersangat mahukan penghijrahan ini . Satu yang aku pasti , Engkau juga merestui penghijrahan aku ini . Tapi , aku perlukan kekuatan , semangat untuk teruskan niat aku ini . berikanlah aku kekuatan ku ini Ya Allah . Aku takut andai niat ini tidak dapat aku tunaikan sehingga ke akhirnya . 
Ampuni hambaMu ini Ya Allah :)




No comments:

Post a Comment