CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, October 2, 2011

Minda

Kalau nak bicara tentang rasa , pasti banyak yang hendak di perkatakan saat ini . Saat ini hati aku melalui waktu kemuncak perasaan . Gembira . Sedih . Marah . Rindu . Kasih . Dendam . Benci . Kalau terus di perkatakan pasti panjang ceritanya . 

Entah kenapa . Hati ini sangat nipis dinding kekuatannya . Mudah sekali tersentuh . 

Adakah sejarah akan berulang semula ?

Wajarkah kami diperlakukan begini ?

Merekakah gerangan yang berbusuk hati ?

SubhanAllah ! Niat baik ini ditolak dengan KESAN kerosakan hati itu .

Manusia memang tak pernah sedar . Tidak berpijak di bumi yang nyata mungkin .

ahhh ! pedulikan manusia manusia yang berakal singkat itu .

Mereka dengki ? busuk hati ? Wallahualam . Hanya Allah Yang Maha Mengetahui .

Saat saat ini , aku rasa bersyukur , apabila ujian melanda jiwa dan jasad , aku merasa aku semakin dekat denganNya . merasa ini adalah salah satu doa aku yang telah Allah makbulkan . Ya Allah ! hinanya hambaMu ini . terasa kerdil untuk Kau kabulkan segala permintaan ini . SubhanAllah !! Terima Kasih Allah . Aku bersyukur . 

# Adulah segala rasa hatimu kepadaNya . Dia pasti dan akan mendengar segala rintihan hati itu . 




No comments:

Post a Comment